Ohoh, mijn broertjes gaan verhuizen....

28-04-2023

Hallo allemaal, Bapke hier, heb even het stokje van mijn lieve mama Dröpke overgenomen, ze vond het erg lastig om wat te schrijven, ze wou er gisteren mee beginnen maar het lukte haar niet. We zijn nu al weer 7 weken!! en mijn broertjes gaan aankomende week verhuizen, de grote wereld in heb ik horen zeggen, lijkt me erg spannend voor hun, ik blijf veilig bij alle Jabolkeshut labjes. Mama vindt het erg moeilijk dat ze allemaal weg gaan maar heeft dan wel veel tijd om mij van alles te leren. Ehm, maar ik kan dan niet meer met mijn broertjes spelen.... Afgelopen week zijn we heel veel buiten geweest! Tante Wiep, Tante Jutte en Tante Doeke waren er vooral ook vaak bij, ze willen vooral de bakjes leeg likken van ons al blijft er niet veel over. Karin, het vrouwtje van mijn papa is ook nog hier geweest, ze heeft nog foto's gemaakt, die komen nog....  allemaal een fijn weekend! ik ga snel nog even naar mijn broertjes nu het nog kan....