Wat een drukke week!!!

21-04-2023

Hallo allemaal!! 

Daar ben ik weer!! Ga jullie weer even wat vertellen over mijn muisjes!! Wat een knapperds zijn het!! Ze hebben echt een drukke week gehad!! Veel nieuwe dingen en veel dingen gebeurt, leuke en minder leuke, maar, het zijn echt toppertjes want ze hebben bijna geen kick gegeven! De muisjes hebben allemaal een chipje gekregen, nou echt niet leuk hoor! zo´n dikke naald die erin gaat en toen nog met een staafje roeren door hun bekjes, dan kunnen ze zien of ik echt wel hun mama ben en Henry de papa, nou ik weet wel zeker hoor dat dat zo is!! ´´Donderdag kwam de dierenarts, ik vindt dat altijd best spannend, maar had maar niets verteld, ze stonden 1 voor 1 te kwispelen en ze lieten alles toe! Al mijn muisjes zijn goed gekeurd! We hebben natuurlijk mooi weer gehad dus mijn muisjes zijn ook veel naar buiten geweest, konden ze lekker spelen, Doeke en ook andere vriendjes waren daar veel bij, sssttt, ook wel even heerlijk hoor als je zelf even wat anders kunt gaan doen. Ook Hugo vond het weer heerlijk bij de pupkes!! Oh, ja, Babke kent haar naam al!! Als het vrouwtje haar roept komt ze er mooi aan huppelen, snap ik wel, ik luister ook altijd heeeel goed!! Nou, ik ga stoppen, kan ik mooi even kijken of ze de laatste maaltijd op hebben, anders kan ik nog mooi effe alles schoonlikken. Tot volgende week!!